شاخه لوله کشی ساختمان بخش های متعددی دارد و شامل نصب لوله آب، لوله گاز و فاضلاب و حتی نصب انواع شیرآلات حمام و دستشویی و آشپزخانه می شود. از این رو با کوچکترین سهل انگاری در انتخاب نوع لوله آب و  گاز ممکن است بعدا دچار مشکل شوید و باز هم با لوله کش تماس بگیرید تا تعمیرات لازم را انجام دهد.

لوله کشی ساختمان شامل مواردی همچون اجرای لوله کشی سرد و گرم، اجرای لوله های پنج لایه، پکس، سفید، پوش فیت، پلی اتیلن، پلیکا، طراحی و اجرای موتور خانه حرارت مرکزی، لوله کشی فاضلاب، نصب تعمیر و سرویس کولر شافاژ پکیج، نصب توالت فرنگی و ایرانی شیرآلات سینک و … می باشد که تمامی این خدمات با بهترین کیفیت در تاسیسات محمدی ارائه می گردد. معمولا در فصول مختلف سال اجزای لوله کشی ساختمان نیاز به سرویس یا تعمیر دارند و این موضوع گاها وقت و انرژی بسیار زیادی از ساکنین ساختمان می گیرد. افتخار ما این است که با ارائه خدمات استاندارد و ارائه قیمت های منصفانه، صفر تا صد اجرا تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمان را در تمامی مقاطع سال بر عهده بگیریم و با صداقت و انصاف در ارائه خدمات نیاز شما را به تکنسین های مختلف برطرف سازیم. به گونه ای که در هر زمان هر بخش از اجزای تاسیسات ساختمان نیازمند اجرا تعمیر یا سرویس بود تنها با یک تماس در اسرع وقت بهترین خدمات را با قمت منصفانه دریافت نمایید.

نکات رعایت شده برای انجام لوله کشی ساختمان به صورت اصولی

  1. در ساختمان های اداری و مسکونی به دلیل وجود ارتفاع باید حداقل فشار آب وجود داشته باشد. برای این کار اکثرا با نصب پمپ آب کم فشاری آب حل می شود.
  2. در نصب آبگرمکن، پکیج دیواری و تاسیسات حرارتی باید انسباط آب بر اثر گرما باعث آسیب رساندن به تجهیزات نشود.
  3. با انتخاب لوله مناسب مانع از خوردگی لوله آب در مرور زمان شوید. امروزه به دلیل خوردگی بیش از حد لوله های آب از لوله های پلیمری استفاده می شود.
  4. با توجه به موقعیت کار از لوله کشی آب به صورت توکار و روکار استفاده کنید.
  5. شیب بندی لوله ها آب و فاضلاب باید به حد استاندارد رعایت شود.
  6. در انجام کار لوله کشی باید دقت لازم را بکار برد و مشکل نشتی آب به وجود نیاید در صورت وجود نشتی آب می توانید با آوردن یک لوله کش و استفاده از نشت یاب به راحتی نشتی آب را پیدا کنید.
  7. ارتفاع قرار گرفتن لوله های در سطح زمین باید به حدی باشد که نه آنقدر گود باشد و نه آقدر بالا باشد که با عبور یک کامیون روی کف باعث شکستگی لوله آب شود.
  8. برای لوله کشی چاه فاضلاب می توانید از لوله های چدنی، پی وی سی، سیمانی استفاده کنید.
  9. برای لوله کشی آب از لوله های گالوانیزه یا پلاستیکی و پلیمری استفاده می کنند.
  10. نصب رادیاتور شوفاژ نصب و تعویض شیر فلکه و شیر گازی معیوب ساختمان
  11.  انشعاب لوله گاز
  12. نصب و تعمیرات شیرآلات توالت فرنگی،روشویی کابینتی، لوازم سرویس بهداشتی دوش ظرفشویی دستشوی